Utkast: Jan. 3, 2012



Listan för 2011

Fem händelser som varit bra det här året?
Båda resorna till Grekland.
19 mars.
När vi hämtade Ester.
Unnis och mitt dygn i skärgården.
Jag och Rickard på Visingsö & i Göteborg.

Fem händelser som varit sämst det här året?
Förra nyårsafton. Om det nu räknas till det här året.
När han glömde min uppkörning.
22 dec.

Vad har du lärt dig i år?
att jag är dålig på att ta tag i saker. att man är stark när man är svag :)

Blev året som du har tänkt dig?
nae det kan jag väl inte direkt säga. det blev bättre.  

Vilka kläder har du använt mest?
Mina ginatricot-jeans. Converse.

Ångrar du något?
Njae, eller jo. Att det tog en och en halv månad.

Vad har du mest lyssnat på för musik?
det vanliga. lite mer Rihanna bara :P

Årets tre roligaste fester?
den hos Marre när vi brände bilden på polsken som visade sig vara Knuts kusin (hahahaha) och vattenkranen stog på dagen efter och fönstret stog öppet..
Korvfesten Deluxe
jag och Rickard i hulta (har dock aldrig varit så bakis i hela mitt liv)

Vad har du tittat på? (film, tv, serier..)
Gossip Girl, Walking dead , Sons of Anarchy, Dexter och Oprah på förmiddagarna innan jobbet.

Vilka människor har du hängt mest med år?
Unni, Karin, Rickard.

Vilka nya personer har du lärt känna i år?
Rickard.
Dom på jobbet. Dom träffade jag visserligen förra året men.

Årets bästa sms?
Ett som handlade om youtube och google's betydelse för internet.. ;) 

Hur många har du varit kär i?
en

Vad är det bästa du har läst?
har inte läst så mycket som jag önskar. men John Ajvide Lindqvists Lilla stjärna var bra. och nu läser jag Mia Skäringers Avig Maria.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0