gooooooooooood morgon


BRUKAR DU KOMMA I TID:
oj, jaaa! alltid. får panik på folk som kommer sent. och får panik om jag själv är minsta sen. får så dåligt samvete för de som väntar på mig, bara för jag vet hur irriterande det är med folk som är sena. dock kommer jag ALDRIG i tid när jag ska med mamma någonstans... kom t.ex till tågstationen när tåget redan stog där, dagen jag och Malin skulle till Grekland i en månad. mamma skjutsade mig. oklart varför det alltid blir så dock. tänker nog att mamma ska ha koll på allt liksom :))

HAR DU BRA KONDITION:
har haft betydligt bättre.

NÄR BLEV DU FOTAD SENAST:
i onsdags kväll på Platens med Rickisss

HUR KÄNNER DU DIG NU:
trött. lite hungrig och längtar tills middagen ikväll. annars bara bra för tillfället. lite irriterad också på alla tjecker på jobbet.

VANLIGASTE FÄRG PÅ DINA KLÄDER:
svart. eller ja, svart men med andra färger till. mest neutrala färger. 

KAN DU LAGA MAT:
nja alltså jag har varit så sjukt ointresserad av matlagning, fram tills för några veckor sen. tror det har med att göra att jag och Rickard har lagat en del mat tillsammans. och att jag vill flytta snart och måste öva haha.

VAD PLUGGAR DU:
pluggar så lite man kan just nu.

BLIR DU BRA PÅ KORT:
ja folk säger det.

NÄR OCH VARFÖR GRÄT DU SENAST:
hm i onsdags kväll tror jag. eller jag grät inte direkt men jag fällde en och annan tår. fast det var lite fint :)

VAR DET PINSAMT ATT SVARA PÅ DET:
nej? har otroligt nära till gråten, typ jämt haha, så det vore rätt ohållbart för mig att tycka att det är pinsamt att prata om det.

HADE DU EN BRA KVÄLL IGÅR:
jobbade till tio och började sen titta på serien Breaking bad med Rickard. Så ja!

DIN FAVORITDRYCK PÅ MORGONEN:
coffeeeee, eller juice.

ÄR DU NYTTIG:
lagom! äter det jag vill när jag vill, men det är oftast inte jätteonyttiga saker jag stoppar i mig. och så tränar jag. 

HAR DU NÅGONSIN HAFT NÅGOT JOBB:
jarrrå. en del sommarjobb. men nu äre andra bullar.

ÄR DU BLYG:
naaa. beror helt på situation. tror inte jag är blyg men kan känna mig osäker/obekväm i vissa sammanhang och då kanske jag framstår som blyg. fast njae. oftast inte.

VILKEN TID GICK DU UPP IDAG:
05.00!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! borde vara olagligt.

VILKET TV-SPEL SPELADE DU SENAST?
spelar ALDRIG tv-spel. men det senaste måste nog vara när jag testade Resident Evil hos R. fick panik på alla zombies och skrek.

VILKET TV-SPEL ÄR DITT FAVORITSPEL?
Mario Party!

HUR MYCKET KRÄVS FÖR ATT DU SKA BLI FULL?
väldigt vädligt olika. men oftast kanske 4-5 öl. 

HAR DU SPYTT OFFENTLIGT?
jep.

JAG SOVER:
mycket och skönt.

VAD SA DU SENAST?
"mornin" till tjeckerna.

VAR DU PÅ FESTIVAL I SOMRAS?
yes. Peace and Love. det var kul men inte kuligare än Emmaboda 2010.

VEM RINGER DU NÄR DU ÄR ARG/LEDSEN?
Mamma, Unni, Rickard, Karin, Josse

VAD SKULLE DU BEHÖVA NU:
En säng.

HAR DU SNYGGA SKOR:
jarrå. eller inga speciella direkt. gillar mina höga från Topshop!

VAD VAR DET FÖRSTA DU SA I MORSE:
"ska jag ställa klockan på nåt?"

HAR DU SOVIT I DIN EGEN SÄNG INATT:
nope, i Rickards.

HAR NÅGON ANNAN SOVIT I DIN SÄNG I NATT:
Vet inte. Mamma eller Ester kanske :)

HAR DU KÖRKORT:
ja

ÄR DU ENSAM NU:
Nej. Daliborka och Kanya och lite gäster är här.

VAD SER DU FRAM EMOT MEST DENNA VECKA?
Maten ikväll :D haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0