naeee inte en lista igen..


1. Hur gammal är du om 5 år
? 25!
2. Vem tillbringade du minst två timmar med idag? Estiiiiiiiseen. och Rickard i morse fast jag sov mest :)
3. Hur lång är du? 170 cm (äntligen)
4. Vilken är den senaste filmen du sett? Simon och Ekarna tror jag
5. Vem ringde du senast? mamma tror jag, eller jöbbe
6. Vem ringde dig senast? mamma där också tror jag
7. Hur löd det senaste sms:et du fick? "jag fick börja 09.00 idag. Puss" från mamma
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? SMS!
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? skilda
10. När såg du senast din mamma? igår morse
11. Vilken ögonfärg har du? Grååblåå
12. När vaknade du idag? först 07.30 när Rillis skulle upp, sen 10.30, men snoozade till 11.00, buuusigt 
13. Vilken är din favoritjulsång? O Helga Natt med Tommy Körberg
14. Vilken är din favoritplats? Hulta, Naxos
15. Vilken plats föredrar du minst? alltså tandläkaren och vårdcentralen/sjukhuset är ju inte skitkul..
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? i ett litet fint hus, ute på landet med två hundar och två katter och en Dexter och en Noelle, hihi
17. Vad skrämde dig om natten som barn? mardrömmar som återkom, minns dom än
18. Vad fick dig verkligen att skratta sist? haha igårkväll när jag och Rickard gjorde sås
19. Hur stor är din säng? 120
20. Har du stationär eller bärbar dator? lappppis
21. Sover du med eller utan kläder på dig? trosis
22. Hur många kuddar har du i din säng? kanske åtta, men sover bara med fyra 
23. Hur många landskap har du bott i? ett
24. Vilka städer har du bott i? Ljungsbro (hehe ja det är en stad) och Linköping
25. Föredrar du strumpor eller barfota? strumpor!
26. Är du social? ja
27. Vilken är din favoritglass? magnum vit
28. Vilken är din favoritefterrätt? marängtårta
29. Tycker du om kinamat? jaaa, currysås och jordnötsås! (haha oj va Kina det blev.......)
30. Tycker du om kaffe? mmmmmmmm
31. Vad dricker du till frukost? mjölk, kaffe, oboy eller juice 
32. Sover du på någon särskild sida? hos mig sover jag på vänster och hos Rickard på höger sida av sängen 
33. Kan du spela poker? njaae
34. Tycker du om att mysa/kela? jaa!
35. Är du en beroendemänniska? jaa det antar jag
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? japp min kusin, och Sara, Abbe och Axel
37. Vill du ha barn? jahaaarå
38. Kan du några andra språk än svenska? engelska. och ytterst lite italienska och fem meningar grekiska hehe 
39. Har du någonsin åkt ambulans? nej
40. Föredrar du havet eller basängen? havet! om jag kan stå och det ej är vågor.
41. Vad spenderar du mest pengar på? kläder, alkohol, mat
42. Äger du dyrbara smycken? nae
43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? som går just nu eller vad? masssor annars 
44. Kan du rulla med tungan? njae jag tror inte det, men vet inte riktigt vad ni menar nu. kan inte vända på den sådär som alla andra kan iallafall :((
45. Vem är den roligaste människan du känner? JosseNisse tror jag :D
46. Sover du med gosedjur? nej dom sover i garderoben :)
47. Vad har du för ringsignal? vet inte för den är alltid på ljudlös
48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? jaa några få
49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? en sax
50. Flirtar du mycket? not anymoore
51. Kan du byta olja på bilen? om jag måste tror jag nog jag skulle klara det haha
52. Har du fått fortkörningsböter någon gång? nej
53. Vilken var den senaste boken du läste? Avig Maria, men läser en av Björn Ranelid nu.
54. Läser du någon dagstidning? ibland på jobbet, Svd och Corren då. 
55. Prenumererar du på någon tidning? nej
56. Dansar du i bilen? det händer!
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? East FM 
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? några restauranger till gäster på jobbet igår. 
59. När var du senast i kyrkan? minns inte?
60. Är du lycklig? ja oftast.. vad nu lycklig är :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0