jag gillar att du säger vad du tycker, med det du säger att du tycker säger inte mycket x2


nattens konstaterande: det går inte att somna på ena halvan av en tom 120-säng, även att man vet att den andra halvan är någon annans och denna "någon" kommer komma hem mitt i natten och vilja ha sin halva. Det känns ju liksom som att man ska ramla ur..


tyska farbrorn är tillbaka på hotellet och det är ju alltid kul. men han ville liksom att vi skulle gå på restaurang och då kände jag lite att njae.. vänta nu. jag förstår ju inte ens vad han säger. eller jo jag förstår vad han säger men inte vad han menar med det han säger. eller skriver för den delen. om han nu bemödat sig med att både skicka och ge mig dokument som han skrivit, och som faktiskt verkar vara intressanta, så är det ju lite surt att jag inte förstår vad han skriver.. men det är få som har fått den informationen, det ska ni veta.. så lite spännande är det ju. även att jag, som sagt, inte förstår vad det handlar om. jaja




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0