listilist,


Vad är den äckligaste mat du vet?

Potatisbullar 


Nämn fem grejer du är nöjd med som du gjort i jobbet (hela livet)

1. När jag skulle städa bibblan på Vreta skolan men läste barnböcker istället..
2. Den enda kvällen jag jobbade på Radisson på Svalbard, att jag överlevde överhuvudtaget och lyckades göra den feta Österrikiska gubben skapligt nöjd.
3. Helgen på Radisson i Linköping då jag jobbade typ 40-50 timmar på tre dagar. 
4. En kväll på Stångå med världens suraste tant.
5. Att jag använder mina hjärnceller nåt otroligt mycket på jobbet varje dag. Speciellt när jag plockar fram frukosten....

Vad ångrar du i livet (om något)?
Inte sådär värst mycket faktiskt. Kanske lite dumma tankar man haft som ställt till det för en, men inga stora grejer.


Vad är det sjukaste rykte du hört om dig själv?
haha!!!


Vad kommer du ha för klädsel i höst och vinter?

varmt! halsduk! kofta, stickat alltså!!! och kängor!


Vilket är
ditt dyraste klädesplagg?
en konstig tröja som nån trodde att det var nakna tjejer på fast det är sjöhästar!? vet inte om jag har kvar den dock.. 

Har du någon oanad talang?
är rätt bra på matte (fast inte så bra som jag tror att jag är), och så är jag (hoppas jag) bra på att lyssna.. fast det är väl inga talanger direkt? vill tro att jag är en hyffsat bra handbollsspelare också :)


Vad gjorde du i helgen?
Jobbade.. och i lördags letade jag efter en fluga, hade lördagsmys med Ester och gick ut med Karin.


Vad är dina fem viktigaste 2dos den här veckan?

1. Damma min bokhylla! 2. Köpa presentkort. 3. Sola  4. Öppna sparkonto XL 5. Göra många mål på lördag ;D



Vad har du på dig just nu?
Arbetskläder: kostymbralls och pikétröja + fula birkenstock-skor :)

Senaste låt du lyssnade på?

Nån Bo Kasper tror jag.. Långsamt var det nog.


Bästa skönhetsknep?
Vara glad :D var dig själv, ha kläder du trivs i :)


Vilken klädstil tycker du är hetast på män?

Hmm.. ett par sygga jeans och en t-shirt, eller skjorta.


Och fulast?
För små tröjor.... och tajta mjukisbyxor :O


Vem saknar du?
Elvira, pappa


Om du fick en enda önskan uppfylld vad skulle du önska?
Att ingen jag tycker om nånsin dog eller försvann från mig.

Vilka tre personer inspirerar dig mest?
Mormor,  


Bästa filmen nånsin?
oooooj. alltså det finns ju bättre men jag kan inte hjälpa det.. Min tjej!



Bästa boken nånsin?
jag måste säga Twilight-böckerna.. även att det är mainstream och pinsamt.


Vilka tidningar läser du?
Corren, Svenska Dagbladet, Aftonbladet, Expressen 


Vad önskar du att du var bättre på?
Att leva i nuet. och att ta tag i saker och orka mer..


Är du religiös?

nej


Vad är din största rädsla?
är så sjukligt rädd för höga vågor, fy fan skulle aldrig kunna surfa.


Vad är det elakaste någon sagt till dig?
det vet jag faktiskt inte.  


Vilka personer betyder mest i ditt liv?
Mamma, Josse, Elvira, Rickard, Unni, Karin, Pappa, Pauline, aaaah och alla vänner!


Om du får barn vad ska du döpa dom till?
Elliot, Noelle, Esajas


Om du fick köpa vilken bil som helst – vilken?
En Audi Q7 !

De tre finaste sms du fått i år?
många från Rickard, och ett från Unni gjorde mig väldigt glad..



Kommentarer
Postat av: kärran

<3 gulligull

2011-09-08 @ 14:47:56
URL: http://wease.blogg.se/
Postat av: Mallan

vågor, haha!! "jag badar som fan"

2011-09-10 @ 17:18:14
Postat av: Pauline

Blev förvånad över att stå där, haha. Vår vänskap är lite sådär knäpp men bra. Är inte rädd att förlora dig för att vi inte pratar på länge ibland. Du har alltid funnits där ändå liksom! Amanda och Ronja



(Eller kände du dig tvungen att skriva mig?) Haha

2011-09-11 @ 07:34:08
URL: http://paudela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0