xoxo

nu ska jag berätta en sak för er kära vänner!
en sak som jag egentligen skäms över men som samtidigt är väldigt sann..

jag blir sjukt berörd av Gossip Girl.
jag gråter till nästan varje avsnitt.
speciellt när det rör Chuck & Blair.
Blair & Chuck.
vilken passion.
jag får ont i hjärtat av att se Chuck sårad. jag förstår inte hur jag kan bli så berörd.
eller som när Blair är riktigt lycklig.. här snackar vi gåshud.
blir lite orolig över mig själv när jag läser detta dock haha.
men det är verkligen sant.
säsong 4 episod 4 och episod 20 gör så jag går sönder, nästan..
och nu har jag bara ett avsnitt kvar att se på säsong 4 sen är det sluuuut och jag vet inte vad jag ska göraaaa.

aee så sjukt lame jag är.. men jag kan inte rå för det.
förlåt hahaha men var tvungen att dela med mig av dessa känslostormar!

Kommentarer
Postat av: Pauline

Du är inte nördig! Jag tjuter fan till allt..

2011-05-19 @ 05:24:20
URL: http://paudela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0