intressant på kvällskvisten:

tänkte titta ett avsnitt Gossip Girl men eftersom jag var på bibblan idag och betalade av 14kr på min skuld så att jag skulle kunna låna nya böcker insåg jag för tio sekunder sen att jag istället ska läsa en av dom där böckerna jag lånade. dock är det ett jädra ståhej i hjärnan kring vilken jag ska börja med..

för övrigt sydde jag in ett par nya byxor på 30 sekunder förut för att sedan ägna ca tio minuter till att sprätta upp dom igen. jag ser ut som en mamma som försöker vara hipp i dom.


Kommentarer
Postat av: unnö

Haha du hittade några byxor alltså? lilla mammsen <3

2011-03-04 @ 00:11:04
URL: http://chestnutblossom.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0