Laughin till we think we'll die, barefoot on a summer night

jag sitter på jobbet. har rätt så tråkigt. all tvätt är klar. jag väntar på tre incheck. har spenderat helgen i Skärgården. jag och Unni tog kajakerna till en liten ö där vi övernattade i tält. och vi ställde klockan på fem för att se soluppgången vid horisonten men den var redan högt på himlen så vi gick och la oss igen. det är lättare än man tror att hitta ett ställe att verkligen uppskatta livet på. och definitivt närmre än man tror. en tågresa och en båttur och man är på en ö i Skärgården vilket slår alla medelhavsstränder i världen. det går bara man vill och det ger så mycket mer än man tror. och fastän jag sitter här på jobbet igen så hjälper det ganska mycket att veta hur lätt det är att få tillbaka den känslan igen. det lugnet och den friheten. och det hjälper väldigt mycket att veta att jag har så många runt mig som skulle vilja dela det med mig och som jag skulle vilja dela det med. och att jag faktiskt, hur klyschigt det än låter, har all tid i världen att göra vad jag vill med. och nu börjar det här låta som nån resebyråreklam..

och imorgon ska jag på Allsång på Skansen! så allt är faktiskt riktigt okeey nu. eller mer än okey, riktigt bra. kär är jag också.. och så har jag tillgång till bil en vecka framåt. fast inte tillgång till min mamma :( och henne är jag avundsjuk på för hon åker till Svalbard på torsdag. men eftersom allt är så bra nu så ska jag ju inte tänka mer på det haha. utan uppskatta allt det jag har, ojojoj. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0