I knew I wouldn't forget you, and so I went and let you blow my mind


det är läskigt men samtidigt spännande att fundera över vad det är som gör eller har gjort att jag sitter här idag. att jag är den jag är. hur jag förändrats och inte förändrats genom åren. och hur mycket man tror att man förändrats fast man kanske egentligen inte har det. hur man skulle reagerat på en situation för tre år sen och hur man reagerar på samma situation idag. för vissa saker jag gjorde för tre eller fyra år sen skulle jag nog aldrig göra idag. handlar det då om mognad eller har man bara blivit äldre, tråkigare och fegare? fast om man ser på det från det andra hållet finns det nog saker jag gör idag som jag aldrig skulle klarat av för tre år sen.. så ja, jag tycker nog om mig själv mer idag än för tre år sen. det var dagens tankar som är bra mycket större inuti mitt huvud men som jag inte riktigt orkar skriva ner. kanske bäst det också.. så, nu ska jag inte tänka mer idag hö hö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0