lösgrist ägg


haha fyfan va jag är dålig på att lära ut saker
blir bara sur när det går långsamt för personen som ska lära sig

funderar på vad jag ska äta för korv på fredag
ska grilla
man vill ju inte sitta där i en snödriva och känna att man valt fel korv liksom
kan vara ett av de svårare valen denna vinter

nästa vecka ska jag ta körkort om allt går som det ska
det känns just nu som ett ganska stort skämt
men samtidigt känns det verkligen som att jag borde klara det
bara komma ihåg döda vinkeln liksom
allt annat kvittar ju
eller hur

om jag drömmer om Eklunds korv så är det valet klart

Kommentarer
Postat av: JosieGrosie

Har du inte kvar födelsedagskorven??? ;) då e ju valet lätt :)

2011-01-13 @ 14:25:00
URL: http://jossebjork.blogg.se/
Postat av: Lunin

hahahaa vilket skämt! den var ju slut typ dagen efter ;D

2011-01-14 @ 07:50:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0