åt lunch för 39 spänn ni

jag som faktiskt trodde att gatan jag växte upp på var en typisk såndär gata man
skulle välja att visa upp för världen om man ville visa det bästa av Sverige
ja, typ iallafall
så var det inte och det fick jag klart för mig igår
ja alltså det är klart jag minns en hel del brister också
men att jag växt upp på, citat: "den sjukaste gatan i Sverige",
ja det visste jag då inte!

idag har jag vaknat
köpt en proteinshaker tillsammans med Karin
39 kronor kostade den
den fanns för 29 kronor på apoteket
precis likadan men det dög inte i just den stunden åt fru Bergstedt
sen hämtade vi mitt körkort
helt ok bild
lite rädd och lite bitchig
jag satt och fascinerades över det hela vägen i bilen
körkortet alltså
det var inte jag som körde för då hade jag inte kunnat fascinerats eftersom jag varit tvungen att hålla blicken på vägen och så var det karins bil, och ja, ni förstår..
innan vi hämtade körkortet tankade vi
roligare upplevelse får man leta efter
något så pinsamt uppenbart hände att jag skrattade åt det i flera minuter
sen blev det väldigt mycket analys och tolkningar kring det hela
(kul att skriva om en händelse som ingen fattar nånting av förutom Karin)
selåt

jag tror det var någonting mer jag skulle skriva om fast det minns jag inte nu



Kommentarer
Postat av: Karin

hahahahaha gullegris, gud vilken skrattig dag det blev :D <3

2011-01-27 @ 20:35:06
URL: http://wease.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0