påsktajjjjm

hej
idag påskpyntade jag på jobbet
sen satt jag i en kvart (seriöst!) och skrattade åt hur fult det blev
och åt hur roligt det var
meeen sen tänkte jag att det nog bara var jag, som liksom gjort allt det där,
som skulle uppskatta det
och att andra, typ gäster liksom,
skulle tycka att de bodde på ett konstigt hotell med konstig personal
så då tog jag bort allt
förutom kycklingarna på frukostborden

men vem vet,
dom kanske också är borta imorn eftersom saker verkar försvinna spårlöst här
typ ett fat med skinka och två skålar med köttbullar och rödbetssallad
WHO U GONNA CAALL? GHOSTBUSTERS!


Kommentarer
Postat av: Anna Johansson

Om du bara visste hur mycket det spökar i huset!

2011-04-14 @ 18:32:37
URL: http://asif.blogg.se/
Postat av: Linnea

ja jag har ju hört lite.. fyy!

2011-04-14 @ 20:46:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0