sluta börja sluta börja

när vi flyttar tänkte jag bli en människa igen. typ börja umgås med människor istället för en katt som jag tror är min dotter. sluta titta på sinnessjukt dåliga tv-program och tycka att dom är bra. ska sluta äta pasta och köttbullar/korv/hamburgare varje dag (fast det kommer jag inte sluta med, för jag är för lat för att laga någonting annat/kan inte någonting annat). börja göra lite vettiga saker (kom inte på nåt nu). sluta vara trött och tycka synd om mig själv för att jag inte gör något. ska städa mitt rum varje dag. sluta sova efter jobbet.

jaha, vad ska jag göra nu resten av kvällen då?


Kommentarer
Postat av: Anonym

nooo sluta inte med att äta koooorv!

Vet du hur många gånge jag ätit korv sen jag flytta hit? EEEEN GÅN! EN GÅNG BARA! jag åt kyckling diag, och bortsett från konserver och hamburgarna som jag tryckt i mig är det den enda köttfödan jag ätit :P

Så om du ska sluta äta korv, kan du inte äta korv för min skull? :D (A) PÖSS

2010-09-22 @ 21:12:34
URL: http://wease.blogg.se/
Postat av: annki

DULLE!! låter bra, umgås med mig!

2010-09-22 @ 21:22:23
Postat av: Linnea

nej jag ska fan aldrig sluta äta korv!

2010-09-24 @ 17:52:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0