Dagbok


1999-09-27
I helgen sovde jag över med Pauline. Vi sovde hos mig. På morgonen lekte vi att vi hade jätte lyxit.

1999-11-30
I helgen hade jag kalas. Vi lekte frukt-salad och några andra lekar. Jag fick många paket. Paulines paket var bäst.

2000-01-31
I helgen var jag och Pauline på bio den heter Tarzan. Vi var själva på bion. Mamma och Monica satt utanför och väntade. Sen gick vi och åt på restaurang.

2000-04-03
Väcka 13 var jag i Trysil det ligger i Norige. Det var fint väder varje dag. Första april lurade jag pappa att det kom en lavin han trodde på det. Vi var i Trysil med våra kusiner.

2000-05-29
I helgen var jag på Ungaröster läger. Vi badade på lördagen. Vi hade talang-jakt. Det är att man får göra något t.ex teater, dans, dikt och sång. Vi gjorde sång vi vann inte.

2000-08-15
På sommar-lovet har jag gjort många roliga saker. Jag ska beretta om när jag var på tivoli i Danmark. Jag åkte flumride. Det var ganska läskigt.

2000-08-21
I helgen har jag och Pauline haft pick-nick. Vi hade med oss 9 bullar, 4 kex och 2 liter saft. Vi spillde ut mycket saft. Sen fick vi skratt-anfall vi kissade nästan på oss.

2000-10-23
I lördags spelade vi tennis. Då ramlade jag. Då blev jag ledsen. Senare på dagen var jag på Åsas och Stefans kalas. Det var väldigt roligt. På söndagen gjorde inte jag något speciellt. Den här helgen har jag varit rolig.

2000-11-20
I helgen har mamma och pappa varit i London. Då har mormor och en som heter Klas varit hos oss. I lördags var vi i simhallen. Vi var inte där så länge. På söndagen var jag och Frida på häst-kurs. Senare på dagen kom mamma och pappa hem då fick vi godis och låssas kaktusar. Jag fick en engelsk bok. Mamma läste och jag försökte översätta.

2000-11-27
I helgen har jag fyllt nio år. Jag fick många presenter. Jag fick två tröjor, ett par byxor, strumpor, en advents-kalender, ett lego som heter Bellville, en Tsatsiki-film och en låssas hund som låg i en korg. Hunden heter Bimbo.




Kommentarer
Postat av: Glis

hahahahahaha söt <3

2010-09-30 @ 14:42:34
URL: http://jossebjork.blogg.se/
Postat av: Glisa

hahaha jaa. "en som heter Klas" är bäst!

2010-09-30 @ 15:10:48
URL: http://luunatic.blogg.se/
Postat av: Pauline

HAHA, JAG DÖR! fan vad gulligt :D

2010-09-30 @ 21:53:22
URL: http://paudela.blogg.se/
Postat av: Luunen

hahaha jaa, jag nämner dig i typ ALLA inlägg :D jättekul!

2010-09-30 @ 23:13:46
URL: http://luunatic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0