Ciao Milano


har denna helg införskaffat mig ett par nya byxor, ett par örhängen, ett par skor
och en jävla massa nya minnen!
det är nog bara vi sex som lyckas med de sakerna vi lyckats med i Milano. vi har nu tagit karaeoke och barndop till en helt ny nivå. att man sen råkar gå in i lyktstolpar och få både gubbar och flygvärdinnor att håna oss hör inte riktigt till saken. en sak som är säker är iallafall att de flesta vi stött på i helgen förmodligen kommer minnas oss ett tag framöver. antingen som de trevliga svenskarna som kunde lite italienska, eller som de oerhört högljudda och jobbiga svenskarna som aldrig höll tyst. förmodligen det sistnämnda...

jag tycker att vi är bra iallafall <3



Kommentarer
Postat av: Glisen

Hahaha låter som ni haft en toppenresa i mina öron ;) vill du träffa syster nåt i helgen förresten?? va länge sen ju...puss!

2010-10-12 @ 19:15:29
URL: http://jossebjork.blogg.se/
Postat av: glis igen

haha såg att du skrivit samma sak på min blogg sötis..då måste vi ju faktiskt se till o ses...vi hörs!

2010-10-12 @ 19:17:46
Postat av: Luunen

hihi jaa det måste vi glisaa :D puss

2010-10-13 @ 13:36:47
URL: http://luunatic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0