mhm

denna vecka har jag klarat av två ensamma pass på Stångå,
det gick galant men jag tror att jag har drömt om precis varenda gäst på hela hotellet.
jag har fått schemat över december och insett att jag är ledig två dagar sammanlagt innan jul.
jag har träffat pappa vid två tillfällen och det har varit väldigt roligt.
jag har fått fribiljetter till Ekenäs julmarknad, så dit ska jag, Josse, Nisse och pappa imorn.
jag har haft min enda lediga dag denna vecka idag och har passat på att bli masserad
vilket var väldigt skönt och välbehövligt. jag hann även med en sväng på Folkunga
vilket kändes ganska konstigt.

nu är jag sur och hungrig och har bara ätit frukost så det förklarar ju saken.
men jag saknar också mina vänner och förhoppningsvis ska jag träffa Unni ikväll.
jag är även, ovanligt nog, sugen på att klä upp mig fint och gå ut och dansa. haha (??)

men ja, så är det iallafall. det är också en grej som ligger och gnager lite och känns obehagligt och därför behöver jag någon kunnig inom området. hur fan hittar man en sån?

Kommentarer
Postat av: Josse

Jag vet varför du vill klä dig fint :) hihi! jag e ju snart socionom..kan jag hjälpa kanske?? ;)puss!

2010-11-12 @ 19:23:12
URL: http://jossebjork.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0