kissekatten

igår var det studenskiva för fulla muggar som slutade med vuxenshot för att bevisa min värdighet som kvinna. mamma var måttligt glad i bilen hem, jag var glad som en lärka. micrade köttbullar när jag kom hem. imorse när jag skulle till skolan höll effekten av denna vuxenshot i sig för fullt och det var lite lätt vingligt på väg till bussen. när jag insåg att jag på min första lektion skulle redovisa vår nya stadsdel kom paniken försiktigt smygande. effekten av shoten lyckades dock tona ner sig en aning och vi genomförde redovisningen som planerat.

på eftermiddagen har jag och Johan köpt massa ramar och kissekatt-grejer. på söndag kommer hon hit min lilla misse. en väldigt bra eftermiddag var det iallafall! och nu ska jag snart iväg till kanalen för årets första dopp! livet är fint en sommarkväll som denna.



och detta var min utstrysel på skivan igår. minus strumpbyxorna eftersom majzan och sísí tvingade av mig dom. och det tackar vi för, för kallt var det då inte i den ljumma natten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0