tänker inte vara sämre än Thore och Sophisen

Du heter: Linnea
Smeknamn: Lunin, linnies
Låt som när du är ledsen sörjer till: väldigt olika faktiskt.. blir dock jäkligt peppad av Där ser du själv hur högt du når
Beroende av: min One piece, sköna lakan (haha)
Vad tror folk om dig? flera har sagt att dom inte tror att jag är någon partytjej.
Stämmer det? haha..
Vad får du oftast komplimanger för? mina ögon typ 
Hur imponerar man på dig? man är social och rolig och lite mystisk haha
Brukar du skratta för dig själv? ja nästan alltid när jag tittar på tv
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "Linnea köp biljett senast i helgen :) jag köpte nyss men de släpper inte många fler!"
Var bor du? i Linköping
Trivs du där? Ja
Har du haft sex idag? nej
Hur svarar du i mobilen? beror på vem som ringer, men oftast Hallåå
Vem ringde du senast? grisen.
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: ja en hel del, men vi bestämde att hon skulle komma hit ikväll runt sex - halv sju
Antal timmar sömn inatt: nästan åtta för ovanlighetens skull
Sov du ensam: ja
brukar du komma i tid: ja alltid
Hur känner du dig nu: glad. känner att det kommer bli en bra dag!
Vanligaste färg på dina kläder: svart
Vad tycker du om fötter: inget speciellt
Vad saknar du: massa
Hade du en bra kväll igår:
njae. låg ensam och åt glass och gick och la mig halv tio (!!)
Favoritdryck på morgonen: kaffe
När brukar du oftast gå och lägga dig: runt elva
Är du blyg? beror helt på situationen, men njae, det skulle jag nog inte säga
Sysslar du med någon idrott: handboll
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: jag vet inte, lite kanske
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: ojojoj..
Är du nöjd med ditt liv: japp! det vill jag nog säga
Är du bortskämd: njaaa.. mina systrar säger det
Vad gör du i morgon: jobbar, spelar match
Vad är det värsta du vet? jag vet inte, finns mycket man inte gillar direkt men
Har du bra vänner och äkta vänskap? jajamensan
Vad är det finaste du fått? Elliot!
En speciell dag du minns: jag minns många dagar, haha
Du samlar på: mjaa lite halvt på sköldpaddor.
Vem ringer du när du är arg/ledsen: mamma
När grät du senast: i onsdags när jag blev utskälld av en kärring på hotellet för någonting jag absolut inte kunde göra någonting åt.. fast jag grät inte förns jag kom hem.
Vad skulle du göra om du vann en miljon: resa
Vill du gifta dig: ja
Vill du ha barn: absolut!
Är du musikalisk? åh nej !
Vad dricker du helst när du är törstig: vatten
Bor dina föräldrar tillsammans: nepp
Har du någon gång gråtit dig till sömns: oh yes
Biter du på naglarna: aaa, när jag sitter på bänken på match haha

Kommentarer
Postat av: thore

va fiiint!

2010-12-12 @ 11:37:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0