kan inte vara sämre nu heller


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

oj ja! tog studenten, dansade bal, röstade, var på festival, var på Allsång på Skansen haha.. bland annat.

2. Höll du några av dina nyårslöften?

brukar sällan ha några så jag hade nog inga i år heller, vad jag minns

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

njae det tror jag inte

4. Dog någon som stod dig nära?
Elliot.. tror jag

5. Vilka länder besökte du?
Italien x2, Norge

6. Är det något du saknat år 2010 som du vill ha år 2011?
nae inte något jag kan komma på nu direkt..
kroppen beach -09 haha!

7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? 
11 juni

8. Vad var din största framgång 2010?
att jag tog studenten med, vad jag tycker, bra betyg. skaffade heltidsjobb.

9. Största misstaget?
mja.. det hände i somras iallafall men mer än så säger jag inte
(varför gör jag jämt misstag på sommaren?)

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
sjuk har jag väl varit men inget allvarligt

11. Bästa köpet?
Elliot, garanterat!

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Alkohol och kläder

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
ja massor! bland annat min studentpresent från Elvira, att pappa kom på studenten, Elliot m.m.

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010? 
Vad ska vi göra med Henry!!! Alejandro, Billionaire.. haha bara skitsånger. och så lite Thåström..

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
lite gladare tror jag faktiskt

16. Vad önskar du att du gjort mer? 
hmm. kanske tänkt efter lite mer innan jag gjort saker. och tänkt lite mindre efteråt haha!

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
jadu. vet inte

18. Hur tillbringade du julen? 
som vanligt med hela släkten

19. Blev du kär i år?
ja

20. Favoritprogram på TV?
Så mycket bättre

21. Bästa boken du läste i år?

shit va svårt.. kan inte välja

22. Största musikaliska upptäckten? 
också svårt! men Thåström, Andreas Grega, Parken, Rihanna..?

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
ONE PIECE :D

25. Något du önskade dig men inte fick?
Kattunge

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
var på Ikano med mamma, åt på Chili, jobbade...

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
ja det finns det väl alltid

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
tråkig

29. Vad fick dig att må bra? 
mat haha. nae men min familj och mina vänner 

30. Vilken kändis var du mest sugen på?
Persis kanske som alltid.

31. Vem saknade du?
Saknade nog ingen hela året men

32. De bästa nya människorna du träffade?
flera stycken. men typ 3 st speciellt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0