verkligheten signalerar nåt annat


körlektion imorse. körde i ett nytt område. jag fick totalt blackout ibland. haha! så mycket saker att tänka och titta på. jag glömde tillochmed bort att koppla när jag skulle växla. men det var roligt.

har även varit på stan med Annapanna. vi åt kebaaab. gott var det. och jag köpte en tröja. en typical me. var på Radisson och skrev på papper också. börjar imorn. ska bli riktigt roligt!

annars känns det fortfarande som att man går och väntar på något.. iochförsig väntar jag på att flytta, men det känns som jag väntar på nåt annat. typ att man ska börja skolan igen. men snart kommer man väl in i det här med att jobba också :)

ska äntligen få träffa Unni och Kärin ikväll. känns bra! sen ska jag sova i Josses och Nisses lägenhet eftersom jag börjar halv sex imorn (!!!).. hoppas man kan ta cykeln på bussen så jag slipper gå imorn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0