veckan


eftersom jag just skrev ett argt inlägg om Pingstkyrkan så måste jag skriva om lite bra saker som hänt i veckan också. i torsdags var det släktkalas och jag fick träffa min blivande lilla kissemiss som kommer om en sådär sex veckor. detta släktkalas slutade med en spontanutgång med kusinen Andreas. väldigt lyckad kväll. vi fick fribiljetter till Petter och det var en grym konsert må jag säga! i fredags var vi hos Karin och skulle grilla men det blev inte så lyckat så vi fick steka istället. men det blev gött ändå och det var en trevlig kväll. jag och min vän alkohol verkar komma riktigt bra överens igen och det känns ju bra.. igår köpte jag nya solglasögon och började läsa Ulf Lundells Jack vilket var ett väldigt bra bokval av mig. på kvällen hade mamma två vänninor här så jag satt med och skrattade åt dom ett tag sen låste jag in mig på mitt rum och åt godis och tittade på en väldigt bra film, The Salton Sea tror jag den hette. sen sov jag i min ensamhet och saknade min gris lite grann.. okej, ni kanske inte orkar läsa det här men men jag kände för att skriva lite. jag lägger in två bilder också, en på kissen och en på mig innan gudstjänsten då jag fortfarande var glad och inte rädd. pusss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0