Just another fool to roast

Känns fint att kaos-Linnea har återvänt faktiskt!
känns bra att blöta ner överallt och spruta tandkräm på golvet..
och att sedan påpeka mitt i natten att det faktiskt är ett djur på täcket,
ja, det gör ju det hela bara lite mysigare.

den här söndagen kan vi väl bara glömma va?
det ända jag har gjort är att äta och sitta.
sitta vid datorn på datastolen eller i fåtöljen
sitta i soffan
sitta i köket
sitta i sängen
äta tacochips
äta glass med äpple och kanel
äta makaroner och spenat
äta tunnbrödsrulle
äta russin
äta korvstroganoff

sen skulle Linnea vara lite duktig och ta en promenad
som alla andra dagar tar ca 35 min, men som idag tog ungefär 50 min..
jag kallar det:
"seg-söndag-som-var-den-enda-dagen-Linnea-hade-tid-att-plugga-denna-veckan"
har Linnea pluggat?
svar: nja..
Linnea satte sig vid datorn och sökte på google efter en debattartikel.
när hon inte fick fram nåt bra på första sökningen lyssnade hon på musik istället
och klagade till sina klasskamrater på msn över att hon inte hittat nån artikel.

jag är allt en fin tjeja jag
puss



They find you
Two-time you
Say you're the best they've ever seen
You should've never trusted Hollywood

I wrote you
And told you
You were the biggest fish out here
You should've never gone to Hollywood

They take you
And make you
They look at you in disgusting ways
You should've never trusted Hollywood


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0