ukulele

ammagad.

hälsat på hos Emilie i hennes nya lya
det blev mycket prat och diskussioner, vilket jag saknat med kvinnan
och man kan ju bara praise the lord för att man inte blivit en sån människa man hatar
och tycker synd om
och skrattar åt när man ser sådär pinsamt uppklädd
försöket att se spontan ut lyckas inte riktigt och är inte särskilt nära heller
en sån människa som får ens självkänsla att multipliceras med sju när man tittar på den
bara för att man ser hur falskheten blomstrar ut i fina svallvågor
och hur det skriker UPPMÄRKSAMET, TACK kring hela skiten
och känslan när man ser att de inser att de är människor och inte gudar
och när man ser hur de kommer på sig själva med att misslyckas
- nemen, kan JAG misslyckas? jag som lever dreamlife of the century
inte kan väl jag ..

mjao att jag är jag <3







Kommentarer
Postat av: vendela

grr på att du är du

2009-09-24 @ 22:36:34
URL: http://paudela.blogg.se/
Postat av: Emilie

tänkte precis det, vendi.



grr på att du är du!

2009-09-24 @ 22:46:21
Postat av: Linnea

raaowrr på att ni är ni :)

2009-09-25 @ 09:18:27
URL: http://luunatic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0