poppilopp

hallådär!

jag kom hem för ungefär 40 minuter sedan med en skrikande tom mage, huvudvärk och en helt slut kropp&hjärna. jag har nu ätit, tagit en huvudvärkstablett och satt mig här för att slappna av. nu är mitt enda problem att jag inte har någon aning om vart min mamma är..? såvitt jag vet har hon varit ledig hela dagen och jag förväntade mig att hon skulle vara hemma när jag kom hem. men icke sa Nicke. vad jag hade att vänta mig var ett tomt, mörkt hus..

idag har jag varit i skolan och sen fikelikade jag med Karin och Unni.
det är goa tjejer det där <3 mina små hundvalpar vettni. dosidosi. efter fikat var jag på utbildning för mitt nya jobb dårå. jag är ju numera telefonförsäljare, jepp! världens bästa yrke.. he-he-he
imorn ska vi börja ringa till folk. jag kommer dö av nervositet. men det ska bli roligt.


MAMMA ÄR PÅ YOGA! justdet, det hade jag helt glömt bort tills min sistaah skrev det på msn.

nu blire duschen och sen sängen.
kram


Kommentarer
Postat av: josse

det e tur att du har mig...;)

2009-09-14 @ 21:04:58
URL: http://jossebjork.blogg.se/
Postat av: gunnar

jag har koll på din mammi!

2009-09-14 @ 21:36:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0