Ufokuken

Vilket dåraktigt svin, tänker hon,
där står han med sitt fåniga flin och sitt dåliga vin.
Om han vågar sig hit är han förbannat dum
det är nog bäst att jag tar mig till ett annat rum.

Och just i ögonblicket Ufo fattar ett glas
krockar han med supermusen, det är katastrof!
Nu är det rödvinsfläck på hennes discodräkt
och hon skriker att han visat henne disrespekt.
Hon är överlack, har vin överallt.
Hon tar en drink från bordet, häller den över han.
Hon flyger ut en örfil med sin högerhand.
Oj hans glasögon sprack, oj nej blöder han?

Ufokuken hinner knappt uppfatta,
men ser sitt blod rinna ner på ryamattan.
Du fröken, vem tror du att du är?
Det va en olycka fan, inte alls mitt fel.
Supermusen vänder helt och känner det att hon varit lite orättvis.
Ursäkt bes, förklaringen ges,
att alla jävla män bara tror jag bits.

Men män är män och Ufo ser sin chans,
han frågar supermusen, är hon med på dans?
Han trevar, planterar en puss på halsen
och som ett mirakel känner hon lust av valsen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0