terror


nu har jag tränat. vi var nog rätt jobbiga ikväll. stackars gubbarna.
jag har blivit så lat. jag intalar mig själv att jag har så dålig kondis och inte orkar nånting.
fast idag hade vi verkligen världens längsta uppvärmning. mina tår krossades i trappen.
lakritstårar.
jag förbrukade en halv tejprulle ungefär så kibba var inte jätteglad på mig.
fast han skrattade åt mig sen. men min knävecksfobi begränsar mig verkligen.
inte fan kan jag ha tejp i knävecket fattar ni väl.
sen kände jag den värsta stanken i hela mitt liv.
jag fick nämligen en röd väst av jocke. den luktade kebab, kiss, salt, häst, curry och svett.
på samma gång.
jag kanske borde bli vinkännare som niklas sa.

en mening gjorde mig glad ikväll.
"det tror jag aldrig att du kommer bli"
jag kände mig stark.

gud va jag svamlar.
matteprov imorn.
great!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0