samma söndag

nu tänkte jag klaga lite här. det brukar jag ju göra.
jag är så dålig. jag kan verkligen inte plugga. jag har läst lite men jag kan verkligen inte koncentrera mig så ingenting fastnar ändå. jag har försökt svara på instuderingsfrågor men samma sak gäller där. jag kan inte äns läsa klart första frågan innan mina tankar är någon helt annan stans. jag borde ta en promenad men jag har precis duschat så jag vill inte bli svettig. haha. herregud vad ska jag ta mig till? jag är rastlös men samtidigt är det skönt som fan att inte göra någonting. jag saknar människor jag inte borde sakna och jag saknar någonting jag inte har och inte haft på väldigt länge. jag känner mig väldigt fundersam över människan. vi är väldigt roliga och konstiga. och jag började precis fundera på om man någonsin i livet kommer känna sig helt nöjd? jag funderar på att gå och lägga mig igen. hejdå

Kommentarer
Postat av: Anonym

unill <3

2009-10-19 @ 11:21:01
Postat av: Linnea

unnar <3

2009-10-19 @ 15:14:43
URL: http://luunatic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0