LjHF foh laajf

nu sitter jag här, svettig och dan'
jag har tränat och på uppvärmningen skulle vi fan kuta runt hela världen.. typ
när jag och Emma äntligen nådde fram till Jocke, och var spyfärdiga och med brännande halsar pustar: "det här är fööör långt Jocke!", så säger han: "ja, det var lite långt... :) nu kör vi två gånger till". då dog vi. men vi kämpade på där i regnet. som små slavar slet vi.. när vi väl kom tillbaka till sporthallen och fick slänga av oss alla tjocka kläder så kunde man lika gärna tro att jag hade stått i duschen ett tag. och inte för att det regnade då, utan för att jag var så sjukligt svettig. hahaha nice för er att läsa om mina svettningar. like it or not.
träningen var för övrigt rolig och höjdpunkten var när Mikaela flyger genom luften som i en linbana och helt plötsligt klipper någon av linan så hon faller pladask ner på marken och landar rakt på stjärten. som när ett litet barn ramlar baklänges. haha. och nu var det ju inte så att det fanns en lina som klipptes av, men det förstod ni nog, men det såg verkligen ut så..
Emmas bandspelare fick gå ett par gånger på replay också, men det är vi ju vana vid.

nu blir det duschelidusch och sen susselisuss i nya lakaaaaan :]



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0