jävlatandläkaresomintekannånting,detgöront

hejhejhej hemskt mycket hej.
jag sitter och väntar på att mamma ska komma hem från jobbet och apoteket. jag håller på att svimma. alla tänder värker och även huvudet. den glugg jag hade mellan framtänderna igårkväll är numera obefintlig och detta resulterar i en enorm smärta. och eftersom jag numera har hela munnen full av metall, inte bara i överkäken, så resulterar även detta i en sjuklig smärta i typ hela käften. kärring. jag kan inte äta frukost och jag kan inte sitta still.

MEN! mina kära vänner:
jag har sagt upp mig från jobbet och är numera fri :D
puss på den

Kommentarer
Postat av: käryy

aj vad ont det låter, stackare!

Men skönt att du har sagt upp dig :D

2009-10-29 @ 11:04:34
URL: http://wease.blogg.se/
Postat av: Josse

Gumman då...:( hoppas det e lite bättre nu..du får tänka att du kommer bli grymmmt snygg när allt e över ;)

har du sagt upp dig? jag som trodde du skulle bli stenrik på det där :) vi måste ses snart gums! tänker på dig <3

2009-10-29 @ 14:34:54
URL: http://jossebjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0