l'amicizia


så gudomligt skönt att åka direkt hem efter skolan idag.
fina jävla mjukiskläder har jag också. gudomligt. evviva!
ätit korv har jag gjort också. haha. cabanoss.
nu sitter jag och Martin och försöker göra klart våran powerpoint över msn.
han blev sur när jag vibbade. yes! haha. 
det blir i vilket fall som helst världens znyggaste powerpoint,
speciellt med alla mina specialeffekter!
imorgon får vi cupcakes av tant Karin. gott.
det är så roligt att jag och min kompis kameran har hittat varandra igen.
dock funkar den bara om man tar utan blixt, annars dör batteriet.
så se och njut av denna vackra bild på mig i min finaste outfit.


    


kostar mer än kärleken




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0