Ciao Roma!






hur underbart var det inte att, efter att ha gått genom hela Roms ghetto, komma in i ett öppet, ljust och fräscht hotellrum tillsammans med Malin och se henne öppna fönstret och skrika "Ciao Roma!"
aah det var något minnesvärt må jag säga
hela resan var minnesvärd och jag har lärt känna rejält sköna människor
tummen upp på allting

jag hoppas, och tror, på många reunions i framtiden
(utan BF och Katja dock) <3

sjukt roliga dagar och jag skulle kunna skriva hela sidan ner med olika citat från veckan
men jag tror att bara ett fåtal skulle uppskatta detta så jag struntar it'

jag kan dock säga att man är faktiskt bara i Berlin en gång i livet
och vi har faktiskt sett att det är ett hål i taket på Pantheon

suger att vara ensam i kalla Sverige utan mina sångfåglar
men jag tröstar mig med att vi ses två gånger i veckan

puss



Kommentarer
Postat av: malin

du är bra linnea <3

2009-10-12 @ 20:50:26
URL: http://m4llan.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0