timglas


Cissi sjöng på Lars Winnerbäck - Timglas ungefär hela italienskan
så jag blev tvungen att lyssna på den nu och den är ju
helt klart en av hans absolut bästa låtar någonsin!


Jag letar efter rispor i ytan,
en spricka,
ett hål,
en skarv.
Det måste komma nåt bra ur allt.
Det måste växa nått under alla lister,
alla bingon,
alla tävlingar,
alla steg tillbaka.
Res mig upp, ge mig lust att hänga på,
jag skall värma dig,
jag skall lyssna och förstå.
För trots all tomhet,
trots det timglas som sliter i oss,
så ska vi hitta en väg ändå.
Vi skall hitta en plats ändå.
Hitta ett hem vi två.



föresten så blev jag rädd förut
på riktigt!
när man kan vinna 183 miljoner kronor på lotteri
är det någonting i världen som gått en aning snett?


Kommentarer
Postat av: Cian

Bra att du går i mina fotspår och gillar den där låten. SÅNT gillas! <3

2009-11-27 @ 23:55:52
URL: http://ciiiaan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0