Om jag hade lite kraft kvar att ge dig

väldigt spännande att läsa gamla blogginlägg.
fundera över vad som förändrats och vad som fortfarande känns likadant.
jag känner igen det där med att vara likgiltig in för allt.
jag är fortfarande ganska känslolös.
alltså saker som berör mig berör mig en väldigt kort stund.
eller jag vet inte. vissa saker berör mig såklart mer än andra.
jag och mamma diskuterade även hur syskon är som människor
beroende på om man är yngsta, äldsta, eller mellanbarnet.
det stog att yngsta barnet ofta har inställningen att "allt ordnar sig".
och det stämmer verkligen på mig i vissa avseenden.
jag känner rätt ofta att saker som andra människor oroar sig för är småsaker.
det mesta brukar faktiskt ordna sig.
men när jag väl oroar mig för något så gör jag det rejält.
ja jag vet inte egentligen. det där beror nog väldigt mycket på vilket humör man är på.
jag bara babblar känner jag men jag är på sånt humör ikväll.
det är såna kvällar jag borde göra något kreativt istället. haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0