lördagen den sjunde november

det känns som att jag inte har sovit på tre år ungefär.
och min hjärna håller på att kapitulera.

dock blev det en riktigt lyckad kväll igår och det kan vi ju tacka våra nollor för.
och även min egna lilla klass hjälpte till på den fronten :)

jag och mamma var nyss och pantade burkar.
det stog på en skylt att man helst skulle komma efter kl 16 på en vardag.
vi var där kl 15 på en lördag.
maskinen blev full och började pipa.
vi sa inte till personalen som det stog att man skulle göra.
vi gick och köpte korv och juice istället.
vid mjölkkylen satt en lapp där det stog:
"Vi har tyvär slut
på A-fil, Onaka
och smak sätta lätt fil.
Leverans
problem."
För det första stavas tyvärr med två R,
smaksatt lättfil är två ord och inte fyra,
leveransproblem är ett ord och inte två.
jävla särskrivare. jag tror det var Shrek som skrev lappen.

ikväll blir det middag hos Mormor.


Kommentarer
Postat av: karin

haha j ag hatar sääär skriv are!

Lol ;D

2009-11-07 @ 17:05:34
URL: http://wease.blogg.se/
Postat av: Lunnejja

hahaha visst gör man!

2009-11-07 @ 17:09:18
URL: http://luunatic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0