Laserdome


haha, 25 tjejer som spelar Laserdome. kan man annat än att gilla't?
man fick inte springa. man fick inte skrika.
jag sprang omkring och skrek i trettio minuter x2.
jag ramlade ner för en trappa. Emma gjorde faceplant.
Lollo hoppade omkring framochtillbaka som en jojjo.
Hanna blev skjuten av minor 30 ggr = 15000 minuspoäng = nytt rekord!
Edén som är scout och kör laserdome en gång om året vann båda omgångarna.
Mitt lag (de blåa) och de röda hade en pakt mot de gula.
De gula vann överlägset ändå.. vår taktik sög.
La man ihop våra (de blåas) poäng och de rödas poäng fick de gula mer ändå.
haha fail!
sjukt svettigt var det och ont i ryggen fick man.
efter det blev det donken och sen herrmatch.
jag har sagt det förut och jag säger det igen: vårat lag är rätt så sinnesjukt bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0