jag trodde typ mördarinsekter

igår gick jag upp på vinden och letade efter nån vettig vinterjacka eftersom den jag har för tillfället inte går att stänga. jag hittade två st som jag slängde ner för stegen. när jag sedan själv hade klättrat ner för stegen upptäckte jag att det låg ungefär fem st svarta djur på golvet. jag gallskrek. mamma pratade i telefonen och trodde att jag dog eller nåt. jag fortsatte skrika att det låg massa äckliga djur på golvet och att dom hade parat sig i jackan. det kändes som att de krälade över hela mig. mamma kom ut och kollade. det var flugor. efter att jag själv hade tagit mig en närmre titt och konstaterat att det faktiskt bara var flugor så kände jag mig lite mesig och ganska ägd. men jag tyckte fortfarande att det var äckligt. tio minuter senare ropar mamma att alla flugor ligger i hennes säng. haha! jag skakade jackorna utomhus hur länge som helst.

jag hade den ena jackan idag och det var nog det fulaste klädesplagg jag någonsin burit.


Kommentarer
Postat av: Josie Grosie

hahahahahaha! men hur hamnade dom i mammas säng??? haha! vilken jacka va det??? puss

2009-11-06 @ 14:19:08
URL: http://jossebjork.blogg.se/
Postat av: Lunnejja

hahaha. dom flög dit antar jag. de levde ju alltså.. det var nån crockerjacka.. Elviras tror jag :P

2009-11-06 @ 16:30:27
URL: http://luunatic.blogg.se/
Postat av: Josie Grosie

haha jaha..jag trodde dom va döda :) men då förstår jag lite bättre..hehe

2009-11-06 @ 17:58:35
URL: http://jossebjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0