And your name is Harry

ha-ha-ha
vilket roligt skämt det skulle bli om lokalen inte går att hyra på lördag
nu när vi bjudit in folk och så däreeh

föresten känns det tungt att moderkakan drar till stora ben över min födelsedag
var aktsam lilla vän, och jag ska tänka på dig
ses på trosdag (haha jag är så rolig som skrev tRosdag istället för torsdag)

bättre känns det att jag snart är vuxen
och att det snart är Winnerbäck-konsert
och att ullevajsen kommer till Sverige
och att jag kan gå ut och in och ut och in lagligt
inga mer staket eller stämplar på prinsesshandskar
nej vet du vad, nu blir det the real thing

Heeeeeeeeeeeeey, Arnie Arnie Arnie
Do the siren!



Kommentarer
Postat av: Josie Grosie

hmm..e det en stämpel på min balhandske???

2009-11-23 @ 16:35:57
URL: http://jossebjork.blogg.se/
Postat av: Linnea

hahahaha! njae. dom är nog tvättade nu ;)

2009-11-23 @ 16:37:32
URL: http://luunatic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0