ajsing

spelat tre matcher idag. gick upp klockan 07.00. samling 08.00.
match 10.00 i Norrköping. nästa match 12.30. tredje matchen 14.50 i Ljungsbro.
yes. jag har ont och är trött. tyck synd.
shit! jag kommer inte kunna ta mig ur sängen imorgon.
jag får nog klippa av ryggen..
den är bara i vägen och gör fruktansvärt ont.
jag går faktiskt hellre omkring med två ben och ett huvud.

nu lagar mammi mat åt mig.
sen ska jag somna i soffan.

och för övrigt är jag ganska besviken och fundersam.
samtidigt känner jag mig ganska lättad.
nu har jag ännu större anledning till att bara låta tiden tala för sig själv.



föresten gillar jag Karins fyllesms igår kväll <3



Kommentarer
Postat av: karin

jag som tyckte att jag va bäst på att stava...

2009-11-08 @ 17:50:07
URL: http://wease.blogg.se/
Postat av: Lunnejja

haha det var du inte

2009-11-08 @ 18:13:54
URL: http://luunatic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0