Valborg

Valborg var riktigt kul!
Det började med födelsedagsfirande av Carl där det bland annat spelades pingis
(jag sög, så Eric och Carl fick visa sina tränarkunskaper på mig)..
sen hamnade jag i Vidingsjö med fina klasskamrater.
vidare bar det till en lägenhet i stan, fullproppad av alldeles för mycket folk..
vi stog inte ut så länge och begav oss istället mot Johannelund för att spendera natten
i Olas inte allt för lilla hus. innan läggdags åt vi världens godaste nattmat =
rostade mackor med vit toblerone på!! rekomenderas varmt!
dagen därpå vaknade Anna och jag i himlen..
tack för kvällen, natten och morgonen vänner :)

Hannes och jag
Hannes och Jag

Kommentarer
Postat av: unni

åh de va en riktigt fin bild de där :) den som du har som header hhahahah eller hur de stavas :P

pussiluss

2009-05-04 @ 23:44:58
URL: http://www.wanloo,blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0