val

fyra kalla sommarveckor på Svalbard it is!
sjukt värt men jag kan ändå inte låta bli att känna lite smått panik över det hela.
jag är ju bara barnet.. men nu kanske det är min tur att växa upp då och känna lite ansvar.
i vilket fall som helst så tror jag att jag behöver det. men det är läskigt.

annars rätt bra dag. först var jag irriterad efter matteprovet och började koka för minsta lilla.
sen blev jag helt plötsligt sjukt glad och överenergisk..
byggde pyramider och judesängar på brandövningen.
goa grejer det där.

nu är planeringen inför nollningen i fullgång också. jag är fadderist.
det känns kul men jag är säker på att det kommer bli en hel del bråk
när besluten väl ska tas. jag kommer vara för snäll och mesig..

samvetskval har jag också.
nu ska jag sova.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0