pytt

jag väcks klockan 08.00 av att min hund står och kräks på baksidan. jippie!
klockan 10.45 är vi på djursjukhuset med ynklingen och han är livrädd och skakar.
tillslut lyckades vi få honom någorlunda lugn och det bestäms att han ska få dropp
och stanna på sjukhuset över natten..
imorgon ska de gå ner med kamera och titta i hans lilla belly.
hoppas för guds skull att det inte är nåt allvarligt.

efter veterinären åkte jag till Linghem och Himnabadet där jag hittade mina glada vänner.
vi badade och åkte elefant och spelade volleyboll och "sol och måne" (nåtsånt) och åt glass
och jag och Sanna såg oss själva i framtiden (jag är bruttan i hatt) :




sen åkte vi back to Linköping igen och träffade Karin och Gustav
och käkade ciabatta och glass..
jag träffade även MAARV :* det var mig ett kärt återseende! hihi.
det snackades som vanligt en massa minnen (enbart Västervik *host*).
efter en stund kom även Micke Mätch så Karin och han tog en ölis på nya Yngves
(vatten för min del eftersom jag klämdes ut lite senare på året)
och vi gick sedan vidare till stranden där vi myste med chips som Karin inte kunde äta (yes!)
eftersom hon helt plötsligt blivit superallergisk mot paprikapulver..
och som det lilla gäng vi var gav vi oss sedan vidare
hem till Micke där mitt knä hoppade ur led.
de där två ska alltid hålla på att bråka.
jag är mer den där lugna typen som helst ligger i sängen och sover..
japp, det var min måndag som slutade på halv12-bussen hem med LW in my ears.
och nu följer lite bilder från dagen :)





Kommentarer
Postat av: Karin

hoppas det går bra med voffen idag.



haha jag har fan varit allergisk mot det i minst två år! så det så ;P



(Hur är det med ditt mosade knä btw?) mihi

2009-06-30 @ 10:56:37
URL: http://noandroid.blogg.se/
Postat av: the marv

hahaha .

det var treavlans!

2009-06-30 @ 13:13:00
Postat av: Linnea

till KAKIS:

voffen är hemma nu :D

du sa ju att du hade blivit det nyss, hahaha.

och mit knä mår alldeles utmärkt.

2009-07-01 @ 11:36:30
URL: http://luunatic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0