moma

myskväll med tjejerna igår.
Sanna var elektronik-kingen så det blev singstar för fulla muggar!
dock var fotbollen intressantare förr vissa (host, Linnea, Hanna, Alle).
det slutade ju illa ändå men det var spännande..
grill och sånt där också såklart, och Kirre firrade jordgubbar <3
förlåt för min varmdusch girls..

imorse (som alla andra morgonar) låg jag kvar lite för länge i sängen bara för att jag
vet att sängen är skönare än soffan, där jag ändå skulle hamna så småningom.
yes, kul liv jag lever. haha.
fast sen förflyttade jag mig från sängen till soffan och från soffan till baksidan i solen
där jag läste den mycket intressanta boken "Sex med mera" ¨
som Kirre och Sanna fann igår i mitt hem..
jag drack även Iste - Mango som inte alls var särskilt gott. och så åt jag digestivekex!
sen efter ett par sms var det bestämt att mitt
projekt för dagen var att gå en promenad med Emma.
efter promenaden svettades vi ihjäl så vi skulle bada men såklart blir det molnigt just då!
solen lyckades dock titta fram en liten liten stund så vi hann åtminstone doppa oss.
sen lånade jag två filmer av Emma. det blev Moulin Rouge och Bombay Dreams.




och nu är Moulin Rouge färdigtittad och ett halv B&J-paket uppätet
och jag dör på snubbens röst och åååh..
fast vissa scener i den filmen är ju så sjukt sega och tröga och dåliga.

men nu är det väl dags för nästa film och andra halvan av glasspaketet.
ja, jag är ensam hemma ikväll och ja, jag kollar på film och äter glass ensam en lördagkväll
men det är jävligt skönt och jag skulle inte byta det mot något party i världen, faktiskt!



Kommentarer
Postat av: Karin

englands målvakt Hart va så jävla het! Omg..elelr va det den matchen ni såg?

Mangoiste är ju the shit mm<3

:)

2009-06-29 @ 09:10:13
URL: http://noandroid.blogg.se/
Postat av: Linnea

haha ja det var den matchen vi såg och som sagt la jag inte märke till målisen :D

2009-06-30 @ 00:16:24
URL: http://luunatic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0