mardrömmar

jag har börjat drömma mardrömmar.

för några veckor sen drömde jag att det var en instektsliknande gubbe i mitt rum..
han var gjord i trä och hade långa trä-morrhår.
jag vaknade av att han var i mitt rum så jag flög upp ur sängen och skrek.
när jag märkte att jag bara hade drömt somnade jag om.
fem minuter senare var han där igen så jag fick panik och sprang in till mamma.
hon lugnade mig och jag gick och la mig igen.. haha helt stört

och inatt drömde jag att det låg en massa döda kroppar i min säng.
jag flög även den här gången upp ur sängen och skrek och sprang in till mamma.
jag: "förlåt mamma att jag väcker dig, men det ligger massa döda kroppar i min säng
och Unni säger att man kan leva utan blod i kroppen."
Mamma: "Linnea, du drömmer bara. är det från den där boken du läser?"
jag: "NEJ, DET ÄR SANT!!"

jag håller på att läsa Så länge vi båda andas (sista "twilight-boken")
så mamma trodde antagligen att jag drömde om den.
och det gjorde jag förmodligen också.. haha
iallafall gick jag och la mig igen och somnade om och drömde inget mer läskigt.

men det är värsta konstigt att jag drömmer mardrömmar. och dom är sjukt verkliga också.
jag har inte drömt en enda mardröm sen jag var liten liksom..

Kommentarer
Postat av: Josse

shit va läskigt..jag drömde nämligen min första mardröm på typ tio år igår natt..jag vaknade också helt livrädd. jag blev nämligen grovt misshandlad av en tant! det va helt sjukt, hon slog mig me knytnävarna och sparkade mig i ansiktet! aja lite läskigt att det hänt båda...=) kram kram!

2009-06-16 @ 21:25:17
URL: http://jossebjork.blogg.se/
Postat av: Linnea

haha gud va konstigt! läskiga tanten då :D haha

2009-06-17 @ 12:42:56
URL: http://luunatic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0