kjeks

igår höll jag och Elvira på att dö! vi blev brutalt attackerade av galna fåglar..
och eftersom de inte visat sig de senaste 10(?) gångerna vi gått ut så tog vi inga bambupinnar..
big misstake! shit va läskigt det var.
de attackerade mot huvudet så vi började skrika och springa.
en turist lite längre bort tyckte detta var jätteroligt och började fotografera oss. haha
de turisterna serverade jag frukost till imorse. lite pinigt hihi
det var iallafall en sjukt fin kväll och ja, solen skiner somsagt hela tiden (när det inte är molnigt)

idag har jag jobbat. sjuuukt stressigt. 
ena stunden går man typ och letar saker att göra,
och nästa sekund är restaurangen fullproppad och alla ska beställa allting samtidigt.
men det är kul när det händer saker. hehe.
jag blev även mobbad av båda servitriserna och kocken idag..
aja, så är det väl när man är ny och yngst. smällar man får ta helt enkelt.
sen råkade jag visst berätta att jag var plattfot och då blev det inte direkt bättre haha!

nu blire promenad och imorn är jag ledig och då ska vi på båttur
till Pyramiden som är en spökby.
hihi. alltså massa hus som ingen bor i. det blir spännande.



jeuj, bäst är jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0