onsdag

hejsisvejsi

igår var vi på båttur till Pyramiden som sagt.
jag slog i mitt knä i ett bordsben på båten så jag typ inte kunde gå resten av dagen.
jag dog nästan.
väl framme i Pyramiden gick vi en guidad tur
och guiden var sötast ever!
en rysk kille som pratade dålig engelska. hihi.
turen i byn var skithäftig. vi var inne i en gammal skola där
alla möbler och leksaker och allt stog kvar. perfekta skräckfilmsbyn!
på vägen hem åkte vi förbi en glaciär. det var också häftigt, PLUS att vi såg en säl!
så himla sötipötinöti.

den jobbiga skåningen som ville se hur vi bodde var också med på båtturen..
aldrig träffat jobbigare människa. skulle hålla på och ta kort på oss och grejer.
och inte nog med det så frågade han om jag ville äta middag med honom ikväll.
no thanks

jag har även blivit kallad "my darling" av en 75-årig amerikansk farbror idag.
mycket trevligt...

blir också mobbad av alla norskar som jobbar med mig för att jag inte förstår vad de säger.
- "hjemte bräda i kjöla"
- "va?"
- "i KJÖÖÖLA"
- "VA?..i köket?..nej, jaha, i kylen?"

hehe.

jag har köpt en jacka idag. en mörkblå tygannorack. och majs.
nu ska jag snart chilla på hotellet och imorn kommer mamma.
puss <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0