uppdate

hej. jag bor i en sjöbod. varje gång jag ska gå ut måste jag ta med mig en bambupinne
och hålla över huvudet, annars kan man bli attackerad av fåglar.
var på grillfest på "stranden" igår. gick hem ca 00.30 och solen stog mitt på himlen.
jag kommer aldrig sluta förvånas över det.
vår roommate är en läskig butchflata som paddlar kajak.
min syster jobbar natt så just nu är jag ensam med henne.
hon frågade just på jättekonstigt norska om jag ville följa med och mata hundar på en hundgård.
jag sa att jag inte orkade. vi skulle ta det en annan dag.
jag vill inte träffa några hundar just nu. min lille voffe är avlivad..
imorse somnade han in.. Chaplin <3


jag trivs här iallafall. alla är snälla och trevliga och jobbet går utmärkt.
längtar hem lite då och då men sen påminns jag om att jag bara ska vara här en månad
och det är ju inte så lång tid. nu ska jag (när flatan har gått) laga mat, kolla på film och sova.
puss <3

Kommentarer
Postat av: sussie

nae, chaplin :( <33

2009-07-05 @ 22:07:34
Postat av: pauline

jag hörde om chappe. jag fick också tårar i ögonen. :( may he rest in peace!

2009-07-05 @ 23:39:35
URL: http://paudela.blogg.se/
Postat av: Linnea

mm, sorgligt :( men han mår nog bättre där han är nu.. <3

2009-07-06 @ 10:14:06
URL: http://luunatic.blogg.se/
Postat av: Karin

nae chaplin :(

det va tråkigt att höra. <3

2009-07-06 @ 22:19:38
URL: http://noandroid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0