sjans

helt stört
imorgon har jag varit här i två veckor!
tiden går så läskigt snabbt och jag vet inte om det är bra eller dåligt.
visst, jag saknar alla kompisar osv. men samtidigt lever man i en egen liten värld här uppe och hur lycklig blir man inte när man tittar ut genom fönstret och möter världens vackraste utsikt? för det är verkligen vackert. och allt är så spännande. man träffar nytt folk och gör nya saker hela tiden. och alla människor jag träffat här, som jag arbetar med osv är så trevliga och omtänksamma.
 
men det går verkligen i vågor.. ena dagen kan jag verkligen längta hem och sakna alla vänner och tryggheten.
och nästa dag kan allt kännas så jävla fint och att jag inte alls vill åka hem.
ända sen jag kom hit har jag räknat ner till den dagen jag ska åka hem. och egentligen vet jag inte varför jag gör det för när den dagen väl kommer så kommer jag säkert ha ångest för det. haha.

ja men vilket roligt inlägg. verkligen..

snart ska vi hämta mamma vid flygplatsen och sen ska vi på båttur till söndag natt.
på den här båtturen är man nästan garanterad att få se isbjörn,
så det får vi verkligen hoppas att vi gör!
see ya, puss


Kommentarer
Postat av: Josse

Fan jag vill också va me er....=(

2009-07-16 @ 15:38:43
URL: http://jossebjork.blogg.se/
Postat av: Karän

jag vill ha liter mer ufppdateringar här harru! <3

2009-07-19 @ 02:08:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0