morsomt

verkligen inte min dag idag!
först tappade jag två kaffekoppar när jag skulle duka upp ett frukostbord åt två gäster..
de gick inte sönder som tur var men det skramlade.
sen var mjölken slut så jag skulle sätta i en ny förpackning och glömde totalt bort
att den redan var öppnad så hela jag blev i princip dränkt i mjölk.. yes!
Lea bara skrattade.
sen när jag satt och åt lunch så fick jag inte äta klart för Lea behövde hjälp i restaurangen
som helt plöstligt blivit full av lunchgäster..
jag var även sjukt nära på att tappa en hel back med glas men räddade den i sista sekund. haha
hoppas det blir bättre nu framåt kvällen..

jag har bara två dagar kvar på jobbet :(
jag vill stanna kvar.
men snart ska jag till USA också! :D hihihiihihi
jag kanske kommer servera frukost till Peter Dalle på söndag :O

nej nu ska jag lägga in bilder på bilddagboken från bergsbestigningen. puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0