meeeeeh

hej hej hej!
sitter på jobbet nu..
har inte uppdaterat på länge för jag har haft så mycket att göra.
jag har nämligen skaffat mig vänner :) eller mest en vän. Calle heter han.
vi var på musèet i förrgår. det var sjukt snyggt gjort! massa häftiga djur m.m.
igår åt vi våfflor på funken, ett hotell. gratis <3
Elina och Sara som jag jobbar med berättade häromdagen att de hade pratat om mig och skrattat.. hmm. men de sa att det var för att jag var så söt och att dom inte ville att jag skulle åka hem.
jag vill inte åka hem.. usch
igår satt jag liksom i puben på hotellet, helt osminkad med en tofs på huvudet. så skulle man inte kunna göra i Linköping. här är allt så skönt och man känner sig helt problemfri.


måste back to work! bye

Kommentarer
Postat av: Josse

det där med problemfri känner jag verkligen igen från när vi va där...man tänker ju inte på nåt som har med vardag eller problem eller tråkigheter att göra..helt sjukt..

2009-07-30 @ 15:41:02
URL: http://jossebjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0