flink

fjärde dagen på jobbet idag. känns som jag varit här längre.
dagarna flyter på och allt känns riktigt bra!
igår red vi islandshäst längs med havet i strålande sol.. vackert kan jag säga.
man blir typ inte trött när solen lyser hela tiden. jag är trött i kroppen men inte i huvudet liksom.
nu "har jag fri" i två dagar (norska för att vara ledig). imorn ska jag åka Zodiac-båt till en isfjord
och på torsdag ska jag kanske upp på sockertoppen eller nåt annat berg, hihi.
idag blev jag och min syster bjudna på middag av en nice Australienare som heter Duncan. yep!
det var sjukt gott. jag kommer bli fet när jag är här. alla som åker hit går upp i vikt.
de kallar det för "Svalbard-tillägg", haha.
så snart får Gustav döpa om mig på sin mobil,
från "Linnea brun och smal" till "Linnea blek och fet".
men jag mår bra iallafall och det är ju huvudsaken. mohaha. hoppas ni också gör det!
jag ska lägga in massor bilder snart, så fort syster min hittar sin kamerasladd.

och om 9 dagar kommer Mammsen och då ska vi på en fyradagars båttur! YEEEEY :D


och btw så fick jag 200nok i dricks i förrgår av en gubbe. kjempefint!


Kommentarer
Postat av: Josse

Hej gumman!!

man blir ju inte lite avis..=( fy fasen va härligt det låter!! och fortsätter du charma gubbar på det där viset kommer du ju bli stenrik haha!!

hälsa Elvis...

puss å kram!!

2009-07-09 @ 11:57:48
URL: http://jossebjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0